Kako smršati na zdrav način?

Ljudi se vrlo često nađu u situaciji traganja za odgovorom na pitanje kako smršati. U želji da smršaju što brže često se okreću strogim dijetama. Pre svega, gubljenje viška kilograma u veoma kratkom periodu nije zdravo. Velike promene u našem organizmu izazivaju stres, i mogu da dovedu do različitih porođaja. Stroge dijete mogu da oštete naš želudac ili da poremete njegov rad. Dakle, neproverene, rigorozne dijete koje pronađe naš google pretraživač niti su zdrave niti izazivaju isti efekat kod svake osobe. Dijete su individualna stvar, i ukoliko već smatrate da Vam je dijeta potrebna kako biste smršali, obratite se stručnjaku, odradite nutricionistički pregled, koji će Vam odrediti dijetu prema potrebama Vašeg organizma.

Kako smršati  zdravo, bez negativnih posledica po naš organizam?

Iako rigorozne dijete nisu zdrave, to ne znači da treba da jedete sve i u velikim količinama. Kako biste smršali, ishranu treba malo regulisati. Pre svega, prva stvar koje se treba odreći jesu raznorazni slatkiši. Naime, čokolade i čokoladice ne sadrže nikakve vitamine ili druge supstance neophodne za naš organizam. Sa druge strane, prepuni su kalorija i šećera koji dovode do sticanja viška kilograma. Zbog toga čokolade i čokoladice zamenite voćem. Tako ćete organizmu obezbediti dovoljnu količinu šećera, a usput organizam obradovati i raznovrsnim vitaminima. Ukoliko ste veliki ljubitelj čokolade i ne želite tek tako da je se odreknete, mlečne čokolade zamenite crnom koja za razliku od mlečnih sadrži mnogo manje kalorija i šećera. Osim slatkiša, treba se odreći različitih grickalica ili barem smanjiti količinu grickalica koju konzumirate.

Više vitamina i proteina

Kada je reč o regulaciji ishrane, postoji još jedan dobar prilično dobar odgovor na pitanje kako smršati. Hranu koja sadrži mnogo kalorija zamenite hranom u čijem sadržaju dominiraju vitamini, proteini i biljna vlakna. Dakle, neka se voće i povrće svakodnevno nalaze na Vašem trpezarijskom stolu. A ukoliko ste iz ishrane imali nameru u potpunosti izbaciti meso, nemojte to činiti. Pileće meso bogato je proteinima i treba ga konzumirati, ali ne i preterivati sa količinama.

U borbi sa viškom kilograma voda je Vaš prijatelj. Unosite je što više jer osim što unos dovoljne količine vode sprečava dehidrataciju organizma, voda nam daje energiju i ubrzava rad metabolizma. Osam čaša vode dnevno je doza koja se preporučuje. Još jedan super trik ukoliko ste u misiji mršanja jeste da popijete čašu vode pre obroka, čime ćete organizam donekle zasititi i smanjiti potrebu za hranom.

Ubacite fizičku aktivnost

Još jedno rešenje „kako smršati“ zagonetke jeste fizička aktivnost. Fizička aktivnost ne mora nužno da podrazumeva treninge i odlaske u teretanu. Dovoljno je da šetate par kilometara dnevno i da kod kuće redovno radite najobičnije vežbe. Kako bi smršali ne moramo da se mučimo napornim i dugim treninzima. Partnera (partnerku) ili prijateljicu (prijatelja) pod ruku i u laganu šetnju.

Ukoliko se budete pridržavali svih navedenih saveta, što je, morate priznati, vrlo izvodljivo i ne zahteva previše odricanja, na dobrom ste putu da se otarasite viška kilograma. Odgovor na pitanje kako smršati ne krije se u izgladnjivanju i mučenju sopstvenog tela, već u postepenim i blagim promenama.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s